سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تامین امکانات زیربنایی در شهرک های صنعتی استان ضروری است

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل نواحی و شهرک های صنعتی را مرکز ثقل سرمایه گذاری دانست و گفت: تامین امکانات زیربنایی در شهرک های صنعتی استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ محمد ملاطفی از وجود بسترهای لازم در شهرکها و نواحی صنعتی اردبیل برای جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال خبر داد و این بسترها را در ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت های صنعتی استان موثر دانست.

وی گفت : توسعه و تکمیل زیر ساختهای شهرکها و نواحی صنعتی جهت استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی از اولویتهای اساسی این شرکت است .

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل به وجود 15 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اشاره کرد و افزود: ازمجموع این شهرکها و نواحی صنعتی 14 شهرک و ناحیه دارای کلیه امکانات زیر بنایی بوده که در حال واگذاری به متقاضیان است.

وی همچنین از اختصاص 25 درصد فاز عملیاتی شهرکها و نواحی صنعتی به فضای سبز خبر داد و گفت : این شرکت همچنین در راستای صیانت از محیط زیست اقدام به احداث تصفیه خانه فاضلاب در شهرکها و نواحی صنعتی کرده که در حال حاضر5 شهرک صنعتی در سطح استان مجهز به سیستم تصفیه فاضلاب جهت دفع پساب های صنعتی می باشد .

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل ضمن اشاره به حمایت های نرم افزاری از صنایع کوچک افزود : اعطاء تسهیلات کمکهای فنی و اعتباری ، معرفی به صندوق ضمانت سرمایه گذاری ، اجراء دوره های آموزشی ، برگزاری تورهای صنعتی ، کمک به تجدید ساختار و نوسازی صنایع ، ارتقاء کیفیت بهره وری ، ایجاد مرکز خدمات فناوری و کسب کار از عمده فعالیتهای این شرکت برای واحدهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی است/س.

برچسب ها: اردبیل ، شهرکهای ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.