سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تبریک نیرو انتظامی به رئیس‌جمهور انتخاب شده

نیروی انتظامی پابه پای مردم امن‌ترین وپایدارترین انتخابات را در تاریخ کشور رقم زد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در اطلاعیه نیروی انتظامی گفت:دوباره مردم شهید پرور ایران در روز24خرداد،حماسه ی بزرگ با حضورپرشورشان در پای صندوق های رای افریدند.
ما به عنوان حافظان امنیت جامعه بر خود واجب می‌دانیم که حماسه‌آفرینی امت بزرگ ایران را ارج نهاده و قدردان آنان باشیم که با همکاری خود ما را در تأمین امنیت حداکثری این حادثه بزرگ تاریخی یاری نمودند. همچنین خدای بزرگ را سپاسگزاریم که به این ملت بزرگ رهبر فرزانه و بزرگی عطا کرده‌اند که با هوشمندی فوق‌العاده و هدایت پیامبر گونه، امت را در جهت خلق این حماسه عظیم و این رخ داد راهنمایی فرمودند.
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از یکایک نامزدهای محترم و ستادهای آنان که مردم را دعوت به نقش افرینی در این حماسه بزرگ وپرشکوه کردند تشکروقدردانی کرد وهمچنین خاطر نشان کرد خوشبختانه با همکاری ناجا در کنار مردم توانست گسترده‌ترین و امن‌ترین انتخابات در تاریخ کشور را برجا بگذارد.
در پایان نیروی انتظامی از حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی منتخب ریاست جمهوری اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری، ایشان و تمامی ملت ایران تبریک گفت و اظهارکرد حافظان نظم و امنیت و آرامش با رئیس جمهور محترم و دولت منتخب در چارچوب وظایف قانونی خود کمال اعلام همکاری میکند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.