سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

حضور حداکثری مردم معادلات بدخواهان را برهم زد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای معادلات بدخواهان را برهم زد.

مهدی عیسی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: حضور گسترده مردم برگ برنده‌ای برای نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی است.

وی ادامه داد: فرد مورد منتخب باید بتواند با درایت با چالش‌های موجود داخلی و خارجی برخورد و مسیر توسعه و آبادانی را فراهم کند.

عیسی‌زاده با اشاره به اینکه مردم بارها حضور در انتخابات را تجربه کرده‌اند، اعلام کرد: ملت ایران بار دیگر ‌توانستند با شرکت فعال در عرصه سیاسی ریاست جمهوری حماسه سیاسی را به معنای واقعی کلمه تحقق بخشند.

وی اعلام کرد: رئیس جمهور منتخب باید به وعده‌های خود عمل کرده و براساس دغدغه‌های مردم برنامه‌‌ریزی کند.

وی حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای را نشان از‌ بلوغ سیاسی مردم ایران دانست و تصریح کرد: مردم ایران بار دیگر از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و دست بیگانگان و دشمنان را از تجاوز به خاک پاک ایران اسلامی کوتاه کردند.

وی تصریح کرد: مشکلاتی که دشمنان به خاطر انقلاب و استقامت مردم به وجود می‌آورند ملت ایران با این حضور گسترده این مشکلات را به سر خود دشمنان ریخت.

عیسی‌زاده با بیان اینکه تاریخ انقلاب ایران اسلامی مملو از حماسه حضور مردم در صحنه‌های مختلف بوده، خاطرنشان کرد: ملت ایثارگر و بزرگ ایران بار دیگر با حضور حماسی خود در روز 24 خرداد به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و همچون گذشته همه توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کردند./س

برچسب ها: حضور ، شورا ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.