سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیرضایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور پر شکوه مردم در انتخابات نگرش دشمنان نظام را تغيير داد

استاد دانشگاه گفت: مردم ايران با حضور گسترده و پر شکوه خود در انتخابات ریاست‌جمهوری به غرب و دشمنان جمهوری اسلامی ثابت کردند که همیشه در صحنه حاضر و از نظام و آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند.

"ابوتراب علیرضایی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وحدت و همدلی مردم در خلق حماسه سیاسی در بیست و چهارم خرداد ماه اظهار داشت: ملت ايران با شعار ولايتمداري پا به عرصه انتخابات گذاشته و برنده اصلي اين  انتخابات مردمي هستند که با مشاركت گسترده خود، حركت در مسير پاسداري از نظام جمهوري اسلامي را به اثبات رساندند.
 
وي با اشاره به  تصور غربي‌ها مبني بر عدم حضور مردم ايران در انتخابات، خاطرنشان کرد: مردم ايران با حضور گسترده و پر شکوه خود در انتخابات ریاست‌جمهوری به غرب و دشمنان جمهوری اسلامی ثابت کردند که همیشه در صحنه حاضر بوده و از نظام و آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند.
  
این استاد دانشگاه در پايان تصريح کرد: حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات نماد مردم‌سالاري در جمهوري اسلامي ايران است، به همين خاطر در آينده نزديک با پشتوانه مردمي در عرصه‌ بين‌الملل، سياست‌هاي كلي کشور تحقق خواهد يافت.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، دشمن ، نظام ، حماسه ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.