سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

پیشرفت فیزیکی 77.2 درصدی پروژه های مسکن مهر خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از پیشرفت فیزیکی 77.2 درصدی پروژه های مسکن مهر استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدحسن واحدی در نود و نهمین جلسه شورای مسکن مهر استان با بیان اینکه 32 هزار واحد مسکن مهر استان در مرحله افتتاح قرار دارد افزود: از این تعداد 30 هزار واحد مربوط به مسکن شهری و دو هزار واحد روستایی می باشد.

وی گفت: در مجموع 117 هزار و 426 واحد مسکن مهر در استان وجود دارد که از این تعداد 74 هزار واحد بدین شرح تعیین تکلیف شده که 54 هزار واحد افتتاح شده یا در مرحله بهره برداری است و 20 هزار واحد دیگر نیز در دستور کار برای افتتاح قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اعلام اینکه از این تعداد مسکن مهر آماده افتتاح 71.6 درصد مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت می باشد اظهار داشت: در این بخش 55 هزار و 999 واحد مسکن مهر ساخته شده است که همگی آن ها تا پایان اسفندماه سال جاری به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

واحدی 65 درصد از واحدهای مسکن مهر زیر 25 هزار نفر را در مرحله افتتاح و آماده برای افتتاح اعلام و خاطرنشان کرد: 35 درصد باقی مانده در این بخش به مرور زمان در شهریور، آذر و اسفندماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی تعداد مسکن مهر افتتاح شده بینالود را سه هزار و 97 واحد عنوان کرد و گفت: اعضای شورای مسکن مهر استان باید نظرات خود را در راستای جذب متقاضی برای مسکن مهر بینالود به دبیرخانه ارسال کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در ادامه وضعیت پروژه های مسکن مهر استان در حوزه خدمات زیربنایی را مورد بررسی قرار داد و افزود: از مجموع 117 هزار و احد مسکن مهر استان، برق رسانی به 67 هزار و 559 واحد با صرف هزینه ای بالغ بر 32 میلیارد ریال صورت گرفته است و برای برق رسانی به 49 هزار واحد باقی مانده 19 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

واحدی به لوله گذاری 355 کیلومتری انشعاب آب در کل واحدهای مسکن مهر استان اشاره کرد و گفت: همچنین تاکنون در مجموع 144 کیلومتر لوله گذاری انشعابات فاضلاب در سطح و احدهای مسکن مهر استان صورت گرفته است.

وی از بهره مندی 55 هزار واحد مسکن مهر استان از نعمت گاز خبر داد و تصریح کرد: برای این تعداد مسکن مهر چهار هزار و 500 انشعاب لوله گاز با هزینه ای بالغ بر 125 میلیارد ریال نصب شده است./س

برچسب ها: پیشرفت ، فیزیکی ، مسکن مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.