سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

خلق حماسه 24 خرداد نمایش دموکراسی حقیقی در کشور ایران بود

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: خلق حماسه بی‌نظیر 24 خرداد نمایش حقیقی از دموکراسی و مردم‌سالاری دینی بی‌بدیلی بود که در کمتر کشوری نظیر آن را می‌توان مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه‌خلخال افزود: حضور حماسی و مشارکت آگاهانه مردم ایران در روز 24 خرداد در خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری نقشی بی‌بدیل داشت به طوری‌که مشارکت و حضور حماسی مردم در قالب رای دهندگان و فعالیت‌های ارزشمند کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در قالب ملی و حتی بین‌المللی بازتاب داشته به طوری‌که در ایفای حقوق سیاسی و خلق این حماسه ماندگار در تاریخ این سرزمین تاثیر بسزایی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ضمن پاسداشت شعور حماسه‌سازان به منتخب شایسته و برازنده مردم جهت تصدی ریاست جمهوری برای چهار سال آینده تبریک گفته و امیدواریم که دکتر حسن روحانی که خود از بزرگان نظام بوده و در منصب‌های حساس و مهمی نقش‌آفرینی کرده در جایگاه ریاست جمهوری نیز بتواند هم در حل مشکلات و معضلات داخلی و هم بین‌المللی با پشتوانه عظیم رای مردمی موفق عمل کند.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس یادآور شد: کارنامه درخشان رئیس جمهور منتخب در سایر حوزه‌ها نیز نشان روشنی از شایستگی‌ها و تدبیر رئیس جمهور آینده است که با ولایت‌پذیری و احترام به خرد جمعی و شعور آگاهانه مردم می‌تواند برای این کشور شایسته‌ترین‌ها را رقم بزند.

جعفری بنه‌خلخال گفت: دکتر حسن روحانی که مورد وثوق مقام معظم رهبری و نظام است و رای اعتماد حداکثری را نیز از مردم گرفته قطعاً با توجه به سوابق روشن در حوزه بین‌المللی می‌تواند بر تحریم‌ها و زور‌گویی‌هایی که بر مردم ایران و کشورمان تحمیل شده تاثیر گذاشته و وضعیت بهتری را در این حوزه و در داخل کشور ایجاد کند.

وی بیان داشت: در تداوم این حماسه عظیم که در لبیکی واقعی به ندای مقام معظم رهبری خلق شد انتظار از رئیس جمهور آینده و منتخب شوراهای شهر و روستا بر این است که در ادامه مسیر تلاش وافری را به کار گیرند تا حماسه اقتصادی تحقق پیدا کند که با تدبیر رئیس جمهور منتخب و همراهی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان سایر قوا این اتفاق می‌تواند بیفتد و کشور به یک وضعیت مطلوب و قابل قبول در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی دست پیدا کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، دموکراسی ، حقیقی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.