سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ مربی صبای قم؛

امتياز گرفتن از کره غيرممکن نيست

مربي سابق تيم ملي فوتبال ايران و دستیار محمد مایلی کهن در تیم فوتبال صبای قم گفت: امتياز گرفتن از کره جنوبي در خانه‌اش غيرممکن نيست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، نادر فريادشيران در مورد ديدار سه‌شنبه ايران و کره گفت: شرايط تيم ملي به گونه‌اي بود که پيش از آن هم مي‌توانست صعود خود را به جام جهاني قطعي کند اما در نهايت بعد از 6 امتيازي که از لبنان و قطر گرفتيم توانستيم دوباره سرنوشت را در دست خودمان بگيريم. بازي بسيار سختي در کره داريم اما گرفتن امتياز يا حتي پيروزي برابر کره دور از دسترس و غيرممکن نخواهد بود.
مربي تيم ملي فوتبال ايران در جام ملت‌هاي 1996 در مورد اينکه عملکرد کي‌روش را در تيم ملي چطور ارزيابي مي‌کند، گفت:‌ کي‌روش دو سال سرمربي تيم ملي ايران بود و انتظار اهالي فوتبال اين بود که او ميانگين سني تيم ملي را پايين بياورد و خون تازه‌اي به فوتبال ايران تزريق کند. ايرادي که اکنون تيم ملي دارد ميانگين سني بالا به خصوص در خط هافبک است. اگر کي‌روش تيم ملي را به جام جهاني برد انتظار اين است که بازيکنان جوان‌تري هم به تيم ملي دعوت شوند تا ما در آينده‌ تيم ملي جوان‌تري هم داشته باشيم البته قطعاً بايد آماده‌ترين‌ها در تيم ملي حضور داشته باشند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.