سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

حماسه آفريني مردم قم در پاسخ به نداي رهبر معظم انقلاب

فرمانده انتظامي استان قم گفت : مردم ولايت مدار استان قم با شرکت حماسي خود در انتخابات به نداي رهبر معظم انقلاب لبيک گفتند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سردار مجتبايي فرمانده انتظامي استان قم با تشکر از حضور حماسي مردم شريف قم در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اظهار داشت: مردم قم نيز همانند ساير ايرانيان با حضورحماسي خود در پاي صندوق هاي اخذ راي بار ديگر پايبندي خود را به اصول نظام ولايي جمهوري اسلامي اثبات کردند.
وي با اشاره به اينکه به فضل الهي اين دوره از انتخابات نيز در امنيت، سلامت و آرامش کامل برگزار شد، افزود: از تعامل مطلوب آحاد شهروندان، مجموعه سازمان ها ، دستگاهها و نهادهاي دولتي و غيردولتي و نيز از تلاش هاي خالصانه کارکنان انتظامي استان قم در تامين امنيت مطلوب انتخابات قدرداني مي کنم.
سردار مجتبايي ادامه داد: حضور حداکثري مردم و شور و نشاط آنان در پاي صندوق هاي اخذ راي اين پيام را به دشمنان نظام رساند که مردم ايران همچنان در مسير نوراني انقلاب قدم بر مي دارند و به هيچ قيمتي از اهداف و ارزش هاي والاي انقلاب دست بر نمي دارند.
فرمانده انتظامي استان قم انتخابات 24 خرداد را نشانه حقانيت، مقبوليت و کارآمدي نظام جمهوري اسلامي دانست وحضور گسترده مردم در انتخابات را ضامن اقتدار نظام اسلامي و ياس و نا اميدي دشمنان در مقاصد شوم و پليدشان بر عليه جمهوري اسلامي ايران ذکر کرد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.