سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

بیانیه نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت

دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت با صدور بیانیه ای از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای قدر دانی کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس در این بیانیه آمده است مردم ایران در روز 24 خرداد با انگشتان جوهری خود یاوه‌گویی و دروغ‌گویی دشمن را روشن کردند و به ندای رهبر و مقتدایشان خالصانه و هوشیارانه لبیک گفتند و این نقطه عطفی برای تداوم نعمت امنیت، عقب‌گرد دشمن از مواضع زورگویانه‌اش و نیل به سمت تحقق آرمان انقلاب اسلامی است.

توام شدن وحدت ملی و وحدت مذاهب اسلامی در هرمزگان، شادی مردمان شهر ایمان و آفتاب را از تحکیم برادری و صمیمیت بین برادران شیعه و اهل‌سنت چند برابر و یاس و نامیدی دشمنان از ایجاد فتنه و کدورت را افزون کرده است.

بی‌تردید حضور پر شور مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا نشان داد که نیروی توکل به خدا و ایمان به وعده الهی از هر نیرویی در جهان برتر است و ملتی که با خدای خود عهد و پیمانی ببندند و بر این پایبندی استمرار بورزند خداوند دشمنان آن ملت را برایشان مغلوب می‌کند.

آفرین بر عزم ملی مردم ایران و آفرین بر ولایتمداری و بصیرت این ملت سرافراز؛ خلق باشکوه حماسه سیاسی را به محضر مقام‌معظم‌رهبری، امام‌خامنه(مدظله‌العالی) تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خدای بزرگ پیروزی روزافزون ملت ایران را در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی مسئلت دارم./س

برچسب ها: بیانیه ، نماینده ، اهل سنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.