سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقصودی:

فقط ناطق نوری می توانست تا امروز فدراسیون را نگه دارد/کریمی پیاده هم به خانه برود حقوقش تمام می شود

نائب رئیس فدراسیون بوکس گفت: من و ناطق نوری فدراسیون را با هم تحویل گرفتیم و معتقدم هیچ کس جز ناطق نوری نمی توانست تا به امروز فدراسیون بوکس را نگه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، منوچهر مقصودی نائب رئیس فدراسیون بوکس گفت: امیدواریم که همه از بوکس کشورمان حمایت کنند و کمک کنند تا بوکس را بهتر و قوی تر از همیشه راه اندازی کنند.

وی ادامه داد: پس از اعزام بوکسوران بزرگسال به مسابقات آسیایی اردن ،‌ نوجوانان و جوانان جایگزین آنها می شوند.
وی ادامه داد: سعی می کنیم به هر نحوی آنها را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده کنیم.

مقصودی تصریح داشت: متأسفانه هزینه های زیاد است و هیئت های بوکس سراسر کشور با مشکلات مالی مواجه هستند و یکی از کمبودهای ما مربوط به نداشتن وسایل و لوازم ورزشی است.

نائب رئیس فدراسیون بوکس افزود: ما 8 تیرماه عازم مسابقات آسیایی می شویم . این رقابت ها قرار بود در ابتدا در مرداد ماه برگزار شود اما جلوتر افتاد و همین قضیه بسیاری از برنامه های ما را به هم ریخت و اردوی برون مرزی نیز نداریم.

وی تاکید داشت: امیدواریم در این رقابتها نسبت به گذشت هم عملکرد بهتری داشته باشیم.
حداکثر 2 جوان را به کلاس مربیگری درجه یک می فرستیم

مقصودی در خصوص کلاس های مربیگری اردن اظهار کرد: کلاس برای مربیان در نظر گرفته شده است تا درجه یک به آن ها داده شود. آقایان کریمی و نهرودی مدرک درجه 2 مربیگری را دارند که با شرکت در این کلاس ها می توانند آن را به درجه یک ارتقا دهند.

وی افزود: جوانان زیادی هم داریم که در این رشته قهرمانند و تحصیلات آکادمیک نیز دارند و حداکثر قادریم 2 جوان را به این کلاس ها بفرستیم.

نائب رئیس فدراسیون بوکس در خصوص دستمزد مربیان بیان کرد: نهرودی و کریمی هر دو کارمند بازنشسته هستند و هر یک 400 هزار تومان حقوق می گیرند که این مبلغ بسیار ناچیز است و کریمی حتی اگر بخواهد تا منزلش پیاده هم برود خرج ایاب و ذهابش بیشتر از این می شود.

وی ادامه داد: بوکس مخصوص اقشار تقریبا ضعیف جامعه است و ما اگر بودجه داشتیم می توانستیم مدال های زیادی را کسب کنیم.

مقصودی بیان داشت: من و ناطق نوری با هم فدارسیون بوکس را در دست گرفتیم و ناطق در این مدت تمام انرژی اش را گذاشته و همه زحمتش را کشیده است و معتقدم هر کس جز ناطق نوری در رأس کار بوکس بود این فدراسیون تا امروز دوام نمی آورد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.