سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اپیزود "دل، شکسته نباید داشت" ویژه رمضان

تصویربرداری اپیزود "دل، شکسته نباید داشت" به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ویژه رمضان 92 کلید خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، فیلم‌نامه‌ی این اپیزود به قلم محمد محمودسلطانی و مسعود کرمی براساس طرحی از مصطفی زندی نگارش شده است.
بنا بر این گزارش ، داستان این اپیزود درباره دختری چهل ساله به نام پروین است که به خاطر نگهداری از مادرش که زمین‌گیر شده هیچ گاه به خواستگارانش جواب مثبت نداده است. برادرهای او ، داوود و مجید که هریک پی زندگی خود رفته اند، حالا دندان طمع برای خانه‌ای که پروین و مادر در آن زندگی می‌کنند، تیز کرده اند. مجید و داوود سعی دارند تا با فیروز ، صاحب‌کار آنها ازدواج کند. آنها از این ازدواج دو هدف را در سر دارند اول اینکه بتوانند خانه را بفروشند و به سهم الارث‌شان برسند دوم آنکه بواسطه فیروز پول بیشتری بدست بیاورند. در همین اثنا مادر پروین فوت می‌کند. پروین تنها می‌شود و با فروش خانه برادرهایش او را در تنگنا قرار می‌گذارنددر این میان مقدار ارثی هم که از فروش خانه به او رسیده ، دزدیده می‌شود. پروین به صورت موقت به خانه برادرهایش می‌رود. اما اذیت و آزار برادرها و تهمت‌های زن برادرهایش طاقت او را تمام می‌کند. پروین بر سر این دو راهی قرار می‌گیرد که زن فیروزی شود که حرام و حلال سرش نمی‌شود یا زندگی مستقلی را در پیش بگیرد که بسیار سخت است و....
آناهیتا اقبال‌نژاد در نقش پروین. پروین مُلکی در نقش ماه منیر. محمد اعلایی در نقش داود. آزاده موحد در نقش توران. رضا اخلاقی راد در نقش مجید. بیتا کریمخانی در نقش الهه. نیلوفر پارسافر در نقش فرخنده و.... بازیگران این اپیزود هستند .
سایر عوامل ساخت این اپیزود عبارتند از : مدیر تصویربرداری: آرش خلاق‌دوست. تدوینگر: روح‌الله هاشمی. مدیر تولید: محمدعلی محمودی. صدابردار: حمیدرضا یارندپور. صداگذار: محمدعلی درگاهی. طراح صحنه و لباس: قاسم مربی. طراح گریم: خاطره خاشعی. عکاس: نرگس مقدسی./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.