سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انوش معظمي:

نقش كاوه را در "مرغ باران" با تمام وجودم بازي مي كنم

انوش معظمي از حضورش در نقش كاوه در كار جديد پري صابري با عنوان "مرغ باران" خبر مي دهد.

انوش معظمي بازيگر سينما تلويزيون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: در كاري جديد با مضموني اسطوره اي-حماسي حضور دارم.
وي بيان كرد: كليت نمايش به قيام كاوه آهنگر عليه ضحاك و پيش از آن ورود ضحاك به ايران و براندازي سلسله ي جمشيد و قيام كاوه و كمك فريدون و براندازي ضحاك بر مي گردد.
وي هدف از بازي در نمايشنامه هايي با اين موضوع را شرايط فيزيكي و بياني خاص خود و همچنين حضور بازيگراني خاص و حرفه اي و همچنين سابقه ي كار و آشنايي با خانم پري صابري اعلام كرد. اين سابقه ي كاري به حدود سه سال پيش در نمايش رستم و اسفنديار برمي گردد كه به اجرا در تاجيكستان هم رسيد.
معظمي در مورد فروش نمايش خود اعلام كرد: كه سالن نمايش ها سالن بسيار خوبي است و اين خود باعث فروش بيشتر مي شود ولي اندكي بي برنامه گي مسئولان نمايش در نوسان زمان اجرا باعث آشفته شدن نمايش و به طبع لطمه زدن به استقبال تماشاچيان شده است. ولي در مجموع كارهاي پري صابري با استقبال عمومي خوبي رو به رو مي شود.
اين بازيگر در مورد نقش خود با نام كاوه عنوان كرد: من براي رسيدن به اين نقش بسيار تلاش كردم و اين نقش را با تمام وجود بازي مي كنم.
او همچنين از علاقه اش به انتخاب ضحاك به خاطر چند لايه و چند وضعيتي بودن نقش خبر داد.
انوش معظمي از بالا رفتن روز به روز سطح كيفي نمايش "مرغ باران" خبر داد و افزود: كه در كليت نمايش ها، نمايش هاي تئاتر در مقايسه با سال گذشته در زمان مشابه روند نزولي اي را شاهد بوده ايم كه يكي از اين دلايل جهت گيري هاي خاص نمايش ها بوده است.
وي در خاتمه ابزار داشت كه: مردم اين روزها براي بسياري از چيزهاي بي ارزش و كم اهميت زندگي مبالغ هنگفتي را خرج مي كنند ولي در بها دادن به هنري مه روح انساني را جلا مي دهد امساك بي دليلي را به خرج مي دهند./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.