سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دايي:

90 درصد بازيکنان دلخواهمان را جذب کرديم/کريم بايد خواسته‌هايش مطابق شرايط باشگاه باشد

سر مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:خوشبختانه تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و اميدواريم با کامل شدن بازيکنان مد نظرمان اردوي خوبي را در رامسر برگزار کنيم.

علی دایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: چند روزی است تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرده ایم و خدا را شکر می کنم که به شرایط آرمانی خود نزدیک می شویم. ما دوران بدنسازی خود را آغاز کردیم و درحال سپری کردن این مرحله هستیم و چهارشنبه به رامسر می رویم تا اردویی را در این شهر برپا کنیم.



وی در خصوص سپری شدن فصل نقل و انتقالات گفت: ما توانسته ایم 90درصد بازیکنانی را که مدنظرمان بود را جذب کنیم و امیدوارم تیمی قدرتمند را راهی مسابقات کنیم.


وی در خصوص وضعیت کریم انصاری فرد گفت: ظاهرا کریم ناپدید شده وی خواسته هایی از باشگاه داشت مانند حق ترانسفر که به هر حال باید خواسته های بازیکنان با شرایط باشگاه مطابقت داشته باشد.

 وی در خصوص بازی حساس تیم ملی مقابل کره در اولسان گفت: من هم مانند مردم از پای تلویزیون این بازی تماشا خواهم کرد و برای موفقیت تیم ملی دعا خواهم کرد امیدوارم تیم ملی کشورمان بتواند نتیجه ی لازم را در این دیدار کسب کند و راهی جام جهانی برزیل شویم./با

برچسب ها: علی دایی ، پرسپولیس ، اردو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.