سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین دوربین اندرویدی سامسونگ معرفی شد

شایعاتی درمورد مورد نسخه های مختلفی از گلکسی S4 سامسونگ پس از عرضه این اسمارت فون به گوش می رسید، که اکثرآن ها معرفی شدند، S4 Zoom یک نمونه ی دیگر از این اسمارت فون ها بود که به تازگی معرفی شده است و در واقع یک کمرافون به حساب می آید.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، کمپانی کره ای سامسونگ پس از معرفی رسمی اسمارت فون های اکتیو و گلکسی مگا، نسخه گلکسی اس4 زوم را معرفی نمود، این محصول که در واقع دومین دوربین سامسونگ مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد که ترکیبی از اسمارت فون های گلکسی S4 مینی و گلکسی کمرا سامسونگ است و قابلیت های یک اسمارت فون اندرویدی را در کنار یک دوربین دیجیتال به کاربر عرضه می کند.


S4 زوم مجهز به صفحه نمایش 4.2 اینچی از نوع سوپر آمولد با رزولوشن 960*540 می باشد و توسط پوششی از گوریلا گلاس محافظت می شود.


پردازنده 1.5 گیگاهرتزی دو هسته ای به همراه 1.5 گیگابایت رم و حافظه جانبی 8 گیگاباتی با قابلیت پشتیباتی از میکروSD وظیفه پردازش در زوم را بر عهده دارند، در بخش امکانات ارتباطی، کمرافون مجهز به وای فای، بلوتوث و A-GPS می باشد و از شبکه های 3G، HSPA و حتی LTE پشتیبانی می کند. باطری 2330 میلی آمپری و  وزن 208 گرمی دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول می باشد.


اما همان طور که مشخص است بخش اصلی این محصول دوربین آن می باشد، سامسونگ از یک سنسور 16 مگاپیکسلی به همراه 10 X زوم اپتیکال، فلاش زنون و لنز 24mm در دوربین زوم سود جسته است، همچنین این کمرافون قابلیت فیلم برداری با کیفیت FullHD تا 30 فرم در ثانیه و ضبط 720 تا 60 فرم در ثانیه را دارد. سیستم عامل استفاده شده در این محصول اندروید 4.2.2 می باشد، اما هنوز خبری از قیمت و زمان عرضه آن نمی باشد.





برچسب ها: سامسونگ ، اندروید ، گلکسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.