سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رييس كل گمرك :

آغاز اجراي فاز دوم طرح جامع گمرك نوين از ابتداي تير ماه

رييس كل گمرك ايران از آغاز اجراي فاز دوم طرح جامع گمرك نوين از ابتداي تيرماه سال جاري خبر داد و گفت: در اين مرحله طرح هاي محوري همانند استاندارد سازي فرآيند ها، فناوري اطلاعات و ساختار سازي بخش گمرك انجام مي شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا) ، عباس معمارنژاد با اشاره به كليد خوردن طرح جامع گمرك نوين ، افزود: نقشه راه گمرك نوين در اواخر ارديبهشت ماه تهيه و در اوايل تيرماه طرح جامع گمرك نوين در عرصه هاي مختلف از جمله اداري و مالي، برنامه ريزي ، حقوقي، امور گمركي ، آموزش ، فناوري وموارد مرتبط آغاز مي شود .
 
وي اظهارداشت: طرح جامع گمركي در چهار فاز پيش بيني شده كه طراحي مفهومي، بررسي وضع موجود و چشم انداز آن با توجه به شرايط كشور و استاندارد هاي بين المللي در نقشه راهي با 35 طرح انجام شده است.
 
معمارنژاد تصريح كرد: برهمين اساس تاكنون طراحي مفهومي طرح جامع گمرك نوين به پايان رسيده است.
 
وي با بيان آنكه، گمرك به عنوان ديده بان و مرزبان اقتصادي كشور در توسعه اقتصادي و حمايت از توليد مي تواند نقش ايفا كند، اظهاركرد : گمرك با توجه به وظيفه ديده باني و مرزباني قادر است اطلاعات لازم را بسيار سريع انتقال دهد و برمبناي اطلاعات درستي كه گمركات ارايه مي دهند سياست گذاري ها در كشور ارتقا مي يابد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فاز ، گمرک نوین ، تیر ، اجرا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.