سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

آیین‌نامه جدید تحقیقات پایانی حوزه‌های علمیه خواهران ابلاغ شد

مدير امور پژوهشی واحدهای حوزوی حوزه‌های خواهران از ابلاغ آیین‌نامه جدید تحقیقات پایانی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، صدیقه افشار با اشاره به اینکه طلاب مقطع سطح دو (کارشناسی) حوزه‌های علمیه خواهران موظف به ارائه تحقیق پایانی در پایان دوره تحصیل خود هستند، اظهار داشت: تا چندی قبل امور مربوط به تحقیقات پایانی در معاونت آموزش حوزه‌های علمیه خواهران مورد رسیدگی قرار می‌گرفت، اما با واگذاری این امر به معاونت پژوهش این حوزه‌ها، به منظور کیفی‌سازی و فراهم شدن زمينه تخصصی شدن پژوهش لازم دانستیم آیین‌نامه تحقیقات پایانی را مورد تجدید نظر قرار دهیم.
وی با بیان اینکه آیین‌نامه جدید با رویکرد ارتقایی تهیه شده است، ادامه داد: از جمله تغییرات این آیین‌نامه می‌توان به تغییر شرایط اساتید داور و اساتید راهنما اشاره کرد. در این آیین‌نامه همچنین ترکیب شورای تحقیق پایانی از یک شورای نیمه‌علمی‌ـ نیمه‌اجرایی به یک شورای علمی تبدیل شده است.
مدیر امور پژوهشی واحدهای حوزوی حوزه‌های خواهران با اشاره به اینکه هشت سال از اجرای آیین‌نامه پیشین تدوین تحقیقات پایانی می‌گذرد، یادآور شد: آیین‌نامه جدید با توجه به سياست واگذاری امور به مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران و مدارس علمیه تهیه شده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.