سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشخصات نهایی اولین تبلت سونی، Xperia ZU منتشر شد

توگاری و یا Xperia ZU نام اولین تبلت سونی می باشد، که به هدف رقابت با سری نوت محصولات سامسونگ در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد، شایعات پیرامون این محصول و مشخصات آن زیاد بوده است اما گویا مشخصات نهایی این محصول منتشر شده است و فقط باید تا زمان عرضه ی آن صبر کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، اکسپریا ZU و یا اکسپریا Z   Ultraنام تبلت جدید سونی می باشد، که به نوعی پرچم دار جدید این شرکت نیز به حساب می آید، و قرار است در آینده ی نزدیک از آن رونمایی شود، محصولی که گفته می شود سونی در آن از فناوری های جدیدی استفاده کرده و قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.


توگاری دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ دی می باشد، صفحه نمایشی که سونی برای بر طرف کردن ضعف های آن از تکنولوژی های Triluminous و X-Reality  که موجب روشن تر شدن تصاویر و شارپ تر نشان دادن آن ها می شود استفاده کرده است.


سونی از یک پردازنده قدرتمند 2.2 گیگاهرتزی 4 هسته ای از سری اسنپ دراگون 800 به همراه 2 گیگابایت رم به عنوان قلب تپنده ی ZU استفاده کرده است، دوربین اصلی تبلت سونی که مجهز به سنسور Exmor RS می باشد 8 مگاپیکسلی بوده، همچنین یک دوربین 2.2 مگاپیکسلی برای مکالمه ی تصویری تعبیه شده است.


اما یکی از فناوری های خاصی که برای بار اول در این تبلت و محصولات مشابه استفاده شده است، تکنولوژی MultiSensing می باشد، این فناوری به کاربر اجازه می دهد تا از هر وسیله ای به عنوان قلم استفاده کند، به طوری که کاربر می تواند با دستکش، ناخن، قلم مو، مداد، خودکار و یا هر وسیله ای دیگری با تبلت کار کند. بر این اساس دیگر نیاز به قلم اختصاصی نخواهد بود و نیاز به آن کم می شود، اندروید 4.2 جیلی بین و ضخامت خیره کننده ی 5.6 میلیمتری از دیگر مشخصات خاص توگاری می باشد، این محصول احتمالا در کنفرانس 25 ژوئن در آلمان و یا در مراسمی که قرار است در 4 جولای در پاریس برگزار گردد معرفی خواهد شد.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.