سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایت مسئولان تیم ملی بسکتبال از اردوی ترکیه؛

ملی پوشان بسکتبال سه شنبه به ایران بر می گردند

تيم ملي بسکتبال تا صبح روز سه شنبه 28 خرداد در ترکيه مانده و عصر سه شنبه بعد از پشت سر گذاشتن 4 بازي دوستانه به ايران باز مي گردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ تیم ملی بسکتبال ایران امشب آخرین دیدار دوستانه در ترکیه را مقابل ایتالیا انجام میدهد و پس از آن 2 روز تمرینات ترکیه ادامه پیدا می کند. کاروان تیم ملی روز سه شنبه 28 خرداد به ایران باز می گردد.

حسن نوربخش سرپرست تیم ملی با ابراز رضایت از شرایط تیم گفت: اردوی بسیار خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشته ایم و شب قبل هم با وجود باخت مقابل ترکیه کاملاً از شرایط بازی راضی بودیم. به خصوص مربیان تیم که رضایت کامل داشتند.

وی با تأکید بر اینکه محمد جمشیدی هیچ مشکلی نداشته و مقابل ترکیه هم وضعیت خوبی داشت اشاره کرد: دو بازیکن بلند قامت دیگر هم پیچیدگی مختصری در پای خود داشتند که درحال حاضر هیچ کدام از آنها مشکلی ندارند.

نوربخش افزود: روز گذشته تمام ملی پوشان به  کنسولگری ایران در ترکیه مراجعه کرده و با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شدند.انتظار دیدن این تعداد ایرانی را نداشتیم اما با توجه به تمرین تیم ، همکاری خوبی با ملی پوشان بسکتبال صورت گرفت و اجازه دادند خارج از نوبت رأی دهیم تا به تمرینات خود برسیم./مح

 

برچسب ها: مربیان ، رضایت ، بازیکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.