سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدرداني ولايتي از حضور حماسي مردم

ولایتی با صدور پیامی، از حضور حماسی مردم در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

 به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ "علي اکبر ولایتی" با صدور پیامی، از حضور حماسی مردم در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
انا فتحنا لك فتحا مبينا

مردم شريف ايران

انقلاب اسلامي ايران به رهبري احياگر بزرگ اسلامي حضرت امام خميني (ره) حاصل چند دهه مبارزات شما ملت قهرمان است كه همواره با حضور  حماسي خود به دفاع از دستاوردهاي آن و تماميت ارضي كشور  واستواري حاكميت پرداخته ايد .
 
اينك بار ديگر در پاسخ به نداي رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي ، فتح الفتوح آفريديد و با خلق حماسه سياسي، انسجام ملي را به نمايش گذاشتيد و همه توطئه هاي دشمنان را ناكام ساختيد . پيروز واقعي اين ميدان شماييد كه پشتوانه اصلي انقلاب اسلامي  ، حاكميت و دولت به شمار مي رويد .
 
همانطور كه استحضار داريد اينجانب با هدف زمينه سازي  براي تحقق منويات مقام معظم رهبري در حضور حداكثري ملت ،فراهم كردن فرصت انتخاب و نهادينه كردن اخلاق در سياست ، ظرفيت ها و سوابق خود را در جهت كاهش معضلات موجود در سطح داخلي و بين المللي به محضرتان ارائه كرد تا به فرصت سازي در جهت تحقق آرمان دهه چهارم انقلاب اسلامي (عدالت و پيشرفت ) ياري رساند . اگر چه بار اين مسئوليت بزرگ از دوشم برداشته شد اما خوشوقتم كه بضاعت خود را به پيشگاه ملت ، عرضه و تكليف خود را ادا كردم .
 
 وظيفه خود مي دانم از همه هموطناني كه برنامه ها و سوابق مرا ترجيح دادند و با رأي خود مرا مشمول محبت خويش كردند صميمانه قدرداني كنم . همچنين از روحانيت معزز  كه استوانه دين است ، بويژه اعضاي محترم جامعه مدرسين حوزه علميه قم ، جامعيت روحانيت مبارز استانهاي مختلف و علماي بلاد سپاسگزارم كه مرا به عنوان نامزد برگزيده خود اعلام كردند .
 
از حزب مؤئلفه اسلامي و جبهه پيروان خط امام و رهبري كه مشتمل بر احزاب اصلي و ريشه دار اصولگرا است نيز سپاسگزارم كه از بنده حمايت و پشتيباني كردند .
 
همچنين لازم است از نامزدهاي مطرحي كه نام نويسي نكردند و متواضعانه به هم افزايي برنامه ها و اقدامات اينجانب  اهتمام ورزيدند ، همكارانم در  دانشگاه ها و جامعه پزشكي  كشور، صنوف مختلف ، فرهنگيان ،‌ هيات هاي مذهبي ، نمايندگان محترم مجلس  و شخصيت هاي گرانقدر سياسي ،‌اجتماعي و فرهنگي نيز كه مرا رهين الطاف خود ساختند  كمال تشكر را به عمل آورم .
 
از  رسانه ها بويژه رسانه ملي نيز سپاسگزارم كه با حضور مسئولانه خود ضمن زمينه سازي خلق اين حماسه ، بديل بهتري  براي نامزدهايي به شمار مي آمدند كه فاقد پشتوانه سنگين مالي بوده اند ؛‌ هرچند امثال بنده «‌تبليغات سالاري» را مغاير فلسفه انقلاب اسلامي و سيره امام و رهبري مي شماريم و با توجه به مضيقه معيشتي مردم آن را مجاز نمي دانيم .
 
براي ساير عزيزان رقيب و رفيق كه همگي از چهره هاي خدوم نظام اند تداوم توفيقات را مسألت دارم و چنانچه گفتار و رفتاري خارج از انصاف و ادب مرتكب شده ام از ايشان و هوادارانشان طلب حلاليت دارم . اميد به رحمت خداوندگار داريم تا در يوم الحساب ، نمره مردودي نگيريم و سرافكنده موالي خود و شهيدان والا مقام نباشيم .
 
علي اكبر ولايتي

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.