سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را به زانو درآورد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت: مشارکت پررنگ، پرشور و حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را به زانو درآورد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار داشت: حضور حماسی مردم در انتخابات سبب شد ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی مقتدرانه ایستادگی کند و به آمریکا و رژیم صهیونیستی بفهماند که باطل هستند.

وی ضمن قدردانی از حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات بیان کرد: مردم با خلق حماسه سیاسی و درخشش در پای صندوق‌های رأی، دشمنان اسلام و نظام را در همه زمینه‌ها مأیوس کردند.

این مسئول ادامه داد: علی‌رغم تبلیغات گسترده دشمنان علیه عدم حضور و کم‌رنگ بودن حضور مردم در انتخابات، مردم از تمام توان مایه گذاشته و تار و پود دشمنان را در هم ریختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: مردم پیروز واقعی میدان انتخابات هستند و دشمنان با شکست در این میدان سر جای خود نشستند.

حسینی بیان کرد: مردم ایران در یک امتحان بسیار سنگین سربلند شدند و در لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق حماسه سیاسی کوتاهی نکردند.

وی اضافه کرد: مانند همیشه تیر دشمنان به سنگ خورد و به عقب رانده شدند و هیچ یک از تبلیغات و هجمه‌هایشان به نتیجه نرسید.

این مسئول اذعان کرد: رئیس جمهور و مسئولان دولت یازدهم باید با پیاده کردن عدالت در جامعه به خواسته‌های بر حق مردم پاسخ مثبت داده و نسبت به رفع مشکلات اهتمام ورزند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت: رئیس‌جمهور و مسئولان دولت یازدهم باید برای آرای مردم ارزش قائل باشند و ارزش انسانی را در جامعه اسلامی به اوج برسانند.

حسینی افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید تلاش کنند خواسته‌های مردم را در حد توان تحقق بخشند و در توسعه، عمران و آبادانی شهرها و روستاها گام بردارند.

وی اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید به مشکلات مردم توجه داشته باشند و با برنامه‌ریزی در رفع مشکلات مردم نقش ایفا کنند.

این مسئول همچنین شرکت همراه با شور و شعور مردم را در انتخابات قابل تحسین خواند.
برچسب ها: قزوین ، آبیک ، مشارکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.