سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم ملی نوجوانان جودو:

تکلیف نفرات اعزامی را جلسه کمیته فنی مشخص می کند

مربی تیم ملی نوجوانان جودو گفت: تکلیف نفرات اعزامی در جلسه کمیته فنی مشخص می شود و تا چند روز آینده نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

احمد کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص تکلیف تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان جودو اظهار داشت: بعد از این که روز پنجشنبه 23 خرداد ماه رقابت های انتخابی تیم ملی را برگزار کردیم چهار جودو کار از اردوی تیم ملی حذف شدند و کارمان را با 20 جودوکار باقی مانده در اردو پیگیری می کنیم.

وی درباره علت حذف چهار جودو کار گفت: جعفر فیروزآبادی به دلیل این که وزن کمی داشت از اردو حذف شد زیرا وی 46 کیلو دارد و این وزن ها 50 کیلوگرم است، در وزن مثبت هم چهار نماینده بودند که دو نفر را نگه داشتیم به علاوه این که قصد داشتیم تلنگری باشد برای جودوکاران که بدانند باید برای ماندن در اردو تلاش کنند.

مربی تیم ملی نوجوانان در خصوص سطح مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: این مسابقات در سطح عالی برگزار شد و نوجوانان انتظارات ما را برآورده کردند.

کاظمی انتخاب نفرات اعزامی به رقابت های آسیایی و قهرمانی جهان نوجوانان را به برگزاری جلسه کمیته فنی مشروط دانست و اعلام کرد: برای رقابت های آسیایی نوجوانان فقط سه وزن شرکت می کنند اما برای رقابت های قهرمانی جهان جودوکارانی را انتخاب می کنیم که شانس بالایی برای مدال آوری دارند و ممکن است در یک وزن نماینده ای نباشد به هر حال با حضور مربیان تیم ملی، اعضای کادر فنی و آرش میراسماعیلی مدیر تیم های ملی تا آخر این هفته تکلیف تیم اعزامی را مشخص می کنیم./آق
برچسب ها: جودو ، کاظمی ، کمیته فنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.