سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فياضي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حماسه‌ 24‌ خرداد لبیک به ندای رهبری بود/ لزوم تمکین غرب و 1+5 در برابر حق مسلم هسته‌اي ايران

يك كارشناس سياست خارجي بابيان اينكه حماسه‌ سیاسی مردم در روز 24 خردادماه لبیک به ندای رهبری بود،گفت: اين پشتوانه به غرب و گروه 1+5 فهماند كه باید حقوق مسلم هسته‌اي ايران را به رسميت شناخته و تمکين کنند.

" سيد جلال فياضي " در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد گفت: رسانه‌هاي بيگانه سعي داشتند با تبليغات سوء بين نظام و مردم فاصله ايجاد کنند اما حماسه بزرگ سياسي 24 خرداد نشان داد که مردم ما همچنان پشتيبان نظام جمهوري اسلامي بوده و معتقدند در چارچوب همين نظام مي‌شود به آرمان‌ها و پيشرفت همراه با عدالت دست پيدا کنند.
 
وي با بيان اينکه اين حماسه بزرگ وجهه بين‌المللي جمهوري اسلامي ايران را در سطح جهان به شدت ارتقا داده است تصريح کرد: حضور حداکثري مردم نشان داد که در ايران يک دموکراسي واقعي جريان دارد.
 
فياضي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري که به خلق حماسه سياسي تاکيد داشتند و معتقد بودند راي به هر يک از کانديدا راي به جمهوري اسلامي است تاکيد کرد: مردم بار ديگر نشان دادند که بين رهبري و آنها پيوند عميقي وجود داشته و همچنان براي رسيدن به آرمان‌هاي جمهوري اسلامي پافشاري مي‌کنند و لبيک به نداي رهبري انسجام داخلي را محکم‌تر كرد.
 
فياضي اظهار داشت: حماسه مردم بيانگر اين است که توطئه دشمنان کارساز نبوده و مجموعه پيام‌هاي حضور مي‌تواند قدرت چانه‌زني ايران اسلامي را در عرصه بين‌المللي بالا برده و جايگاه جمهوري اسلامي را در مسائل منطقه و بين‌الملل ارتقا بخشد.
 
اين کارشناس سياست خارجي با اشاره به اينکه تمام کانديداهاي رياست جمهوري برحق قانوني و بين‌المللي هسته‌اي تاکيد داشتند و آن را خط قرمز نظام ذکر کرده‌اند، افزود: حماسه بزرگ مردم ايران مي‌تواند پشتيبان محکم رياست جمهوري در آينده باشد.
 
وي در پايان خاطرنشان کرد: رياست جمهوري با پشتوانه گسترده مردم به غرب و گروه 1+5 مي‌فهماند که حقوق مسلم هسته‌اي ايران را به رسميت شناخته و تمکين کنند. 

انتهاي پيام/
برچسب ها: ارتقا ، وجهه ، حماسه ، غرب ، حقوق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.