سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رمضان‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حماسه سازان ایران بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند

مسئول بسیج دانشجویان دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی گفت: حضور پرشور و حداکثري مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در ارتباط با سیاست بين‌الملل و موضوع هسته‌ای تثبیت خواهد کرد.

"محمدمهدي رمضان‌زاده" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با حضور حداکثري مردم و خلق حماسه سياسي در انتخابات رياست‌جمهوري اظهار داشت: مردم ايران با حضور پرشور خود در روز 24 خرداد ثابت کردند که برخلاف تبليغات دشمنان انقلاب، هنوز دلشان با نظام جمهوري اسلامي است.
 
مسئول بسيج دانشجويان دانشکده اقتصاد و علوم سياسي دانشگاه شهيد بهشتي، با تاکيد بر حضور پرشور و حداکثري مردم و اثرگذاری این موضوع بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی در ارتباط با سیاست بين‌الملل بيان داشت: صرف‌نظر از اينکه کدام کانديدا به عنوان رئيس‌جمهور منتخب کشور تعيين شود، مردم حماسه‌ساز ايران نشان داده‌اند که در تمام موقعيت‌هاي‌حساس حامي نظام و ولايت‌فقيه هستند.
 
رمضان‌زاده با اشاره به تبليغات گسترده رسانه‌هاي غربي مبني بر سياه‌نمايي روند انتخابات بيان داشت: حضور حداکثري در روز انتخابات نشان‌دهنده اعتماد مردم به نظام بوده و منجر به امتياز گرفتن کشور در حوزه بين‌الملل و به ويژه در بحث هسته‌اي خواهد شد.
 
مسئول بسيج دانشجویان دانشکده اقتصاد و علوم سياسي دانشگاه شهيد بهشتي در پايان خاطرنشان کرد: مردم حماسه‌ساز ايران بر ادعاهاي کشورهاي غربي مبني بر عدم حضور پررنگ مردم در این انتخابات، خط بطلان کشیدند و مسلما بايد با همبستگی هر چه بیشتر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.