سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همسرانتان را اينگونه باور كنيد...!

به گفته روانشناسان درك متقابل يكي از زمينه هاي احساس رضايتمندي از زندگي زناشويي زندگي هاي موفق است.

قاسم زاده در گفتگو  با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: درك متقابل با احساس رضايتمندي در زندگي منجر به احساس پويايي ، رشد كمال و رسيدن به آرزوها و آمال خود در قالب زندگي زناشويي مي شود.
 
وي با اشاره به آسيب هاي عدم درك متقابل در زندگي مشترك اظهار داشت: عدم  درك  متقابل منجر به ايجاد شرايط براي برون گرايي فرد اوذهن و امكان بروز آسيب هاي رواني و افسردگي، سرد شدن از همسر و در نهايت جدايي مي شود.
 
وي با اشاره به شناخت زوجين براي درك بهتر افزود: براي افزايش مهارت درك ديگران بايد به شناخت آنها پرداخته تا بتوانند مفهوم حركات دست و سرو سخنان كوتاه او را در موراد مختلف شناخته و عكس العمال مناسبي نشان دهند.
 
 وي با  تاكيد بر شناخت از همسر تصريح كرد: همسران با احساس  درك متقابل نه تنها به منفعت خود فكر نمي كنند بلكه براي حل مشكلات و پيمودن راههاي صحيح زندگي ياري خواسته كه نياز به يك شناخت كامل از توانمند هاي زوجين از يكديگر بوده كه در نهايت منجر به بهره مندي پشتوانه ارزشمندي براي رسيدن به اهداف در زندگي زناشويي مي شود.
 
اين روانشناس ادامه داد: براي افزايش درك متقابل بهترين كار يك فرم نشستن و تكانهاي دست و سر شما با همسرتان است كه با تاكيد و احساس ارامش او مي انجامد و منجر به عكس العمال مناسب از طرف شما مي شود.
 
وي خاطر نشان كرد: براي شناخت بهتر همسر و احساس همدردي با او در مسائل متفاوت كلاسهاي آموزشي و مطالعه كتابهاي شناخت و روش هاي درك متقابل و باور همسر بسيار مفيد است. /ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.