سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازتاب "حماسه سیاسی 92 "

نشريه کامن دريمز : ميليون ها نفر در انتخابات شرکت کردند

"لارن مک کولي" سردبير پايگاه تحليلي "کامن دريمز" در گزارشي که در نشريه "کامن دريمز" منتشر شده است به حضور "ميليوني" مردم کشورمان در انتخابات اشاره کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از کامن دريمز، نويسنده گزارش با اشاره به حضور گسترده مردمي در انتخابات مي افزايد "ميليون ها ايراني روز جمعه به پاي صندوق هاي راي رفتند تا رييس جمهور جديد خود را برگزينند. بنگاه خبرپراکني "بي بي سي" در مصاحبه با "محسن اصغري" يکي از شهروندان تهراني پيرامون انتخابات ايران نوشته است و در اين باره افزوده است "وي در مناطق جنوب شهر تهران زندگي مي کند و در اين باره اظهار داشته که ازدحام جمعيت حضور يافته در انتخابات و مناطق جنوبي شهر تهران "غير قابل تصور" بود." 

نويسنده در ادامه با اشاره به "ميليوني" بودن حضور مردمي در انتخابات مي افزايد "در انتخابات کنوني 50 ميليون نفر واجد شرايط راي دهي در انتخابات بودند گزارش ها نشان مي دهند که براستي حضور مردم "ميليوني" بوده است. شعب اخذ راي در ساعت 8 صبح باز شدند. عليرغم برنامه ريزي هاي انجام شده در مورد انتخابات که قرار بود تا ساعت 18 عصر پايان يابد وزير کشور ايران اعلام کرد که مدت زمان برگزاري انتخابات تمديد مي شود." 









برچسب ها: کامن ، دریمز ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.