مصطفي فاطمي يکي از فعالان عرصه صنايع بستني سازي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: تخفيف در قيمت تمام شده محصولات لبني از جمله بستني صرفا در جهت کاهش هزينه هاي مشتريان و در راستاي افزايش حمايت از توليد انهم بر اساس بالا رفتن حضور مشتريان و جلب اعتماد انان براي خريد محصولات لبني است.
وي تصريح کرد: اين کار در واقع سود مادي براي توليد کننده ندارد زيرا توليد کننده بايد حتي مبلغي را از جيب خود براي جبران خسارت هاي وارده در نظر بگيرد .
وي در پايان گفت: موضوع فروش محصولات با ارائه تخفيف فقط به منظور ان است که تعداد مشتريان کاهش نيافته و صنايع اي مانند صنايع بستني سازي بيشتر از اين متحمل ضرر نشوند.
انتهاي پيام/