سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

بنیاد تعاون در 350 نقطه از کشور برای زندانیان زمینه اشتغال ایجاد کرد

مدیرعامل بنیاد تعاون و حرفه آموزی و صنایع زندانیان کشور گفت: این بنیاد در 350 نقطه از کشور برای زندانیان زمینه اشتغال ایجاد کرده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ،رحیم مطهرنژاد در جریان بازدید از مرکز اشتغال و حرفه آموزی پارس آباد افزود: 90 درصد زندانیان به خاطر قوانین و مقررات جاری زندانی هستند که می توان به بسیاری از آنها کمک کرد تا بتوانند با اشتغال معیشت خانواده خود را تامین و از آسیب های اجتماعی احتماعی ناشی از عدم تامین مالی مصون بمانند.

وی گفت: وظیفه تمام دستگاه های دولتی است که برای کمک به بازتوانی و جامعه پذیری زندانیان تلاش کنند.

مطهر نژاد خانواده های زندانیان را بی پناه ترین مردم دانست و خواستار ورود جدی مسوولان برای چاره اندیشی برای خانواده های زندانیان شد.

وی از آمادگی بنیاد تعاون برای سرمایه گذاری در مرکز اشتغال و حرفه آموزی پارس آباد برای ایجاد سه کارگاه صنایع پوشاک کار ، صنایع چوبی مورد نیاز کشاورزان منطقه و صنایع فلزی خبر داد.

مدیرعامل بنیاد تعاون و حرفه آموزی و صنایع زندانیان کشور گفت: این مرکز می تواند با استفاده از پتانسیل موجود در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به بنگاه اقتصادی تولیدی در مسیر اشتغال زندانیان و حمایت مادی از خانواده های مددجویان تبدیل شود/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.