سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

رونمایی از اسامی منتخبان چهارمین دوره شورای شهر شهرضا تا ساعاتی دیگر

فرماندار شهرضا گفت: براساس برنامه ریزی انجام گرفته، مقرر شده است که منتخبین چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شهرضا پس از مرحله شمارش آرا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاع رسانی شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید محمدباقر محمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم ولایت مدار شهرستان شهرضا از نخستین دقایق برگزاری انتخابات با حضور چشمگیر، عزم پولادین خود را برای تحقق حماسه سیاسی به منصه ظهور رساندند.

وی ادامه داد: براساس تمهیدات اتخاذ شده، امکانات لازم برای تسهیل حضور مردم در پای صندوق‌های رای در سطح شهرستان مهیا شد که البته شاهد حضور بی نظیر مردم در این عرصه خطیر بودیم.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه اتمام تعرفه‌های انتخاباتی در سطح 26 شعبه اخذ رای حاکی از تحقق حماسه سیاسی در این شهرستان بوده است، بیان کرد: بر همین اساس در کوتا‌ه‌ترین زمان ممکن نسبت به ارائه تعرفه مورد نیاز در سطح این شعب اقدام شده است.

وی یادآور شد: براساس بازرسی‌های انجام گرفته از سوی هئیت‌های اجرایی هیچ مورد خلاف قانونی گزارش نشده و تمامی مراحل انتخابات در نهایت صحت و سلامت اجرایی شده است.

محمدی با اشاره به اینکه مراحل اجرایی انتخابات در شهرستان شهرضا با مشارکت عموم مردم اجرایی شده است، بیان کرد: بر همین اساس تعداد 2 هزار و 700 نفر عوامل اجرایی و انتظامی در راستای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فعالیت داشته‌اند./ج1

برچسب ها: فرماندار ، شعب ، هیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.