سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

تخلفی در انتخابات شوراها در کردستان گزارش نشده است

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کردستان، گفت: تخلف خاصی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مشاهده نشده است.

 


به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج  ، حسینی گفت: برخی تخلفات جزیی از جمله توزیع تراکت در اطراف شعبات اخذ رای مشاهده شده که بلافاصله توسط ناظران مستقر در شعبات پیگیری شده و از تکرار آن ممانعت به عمل آمده است.وی استقبال مردم کردستان در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را بی نظیر و تاریخی توصیف کرد و افزود: تعدد کاندیداها، همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین پی بردن مردم به اهمیت نقش شوراها از جمله دلایل حضور بالای مردم در انتخابات است.وی گفت: انتخابات در فضای کاملا آرام و در نهایت امنیت و آرامش برگزار شد و مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات بوجود نیامد.
دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کردستان، در ادامه تعداد اعضای هیات نظارت استان را در مجموع دو هزار و 241 نفر ذکر کرد و گفت: این تعداد شامل هزار و 980 نفر ناظر، 68 نفر بازرس، 100 نفر سر ناظر، 50 نفر هیات نظارت شهرستان ها و 38 نفر هیات نظارت بخش ها است.
به گفته حسینی در شهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت هر شعبه دو نفر، شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت هر شعبه یک نفر و در روستاها نیز یک ناظر در هر شعبه مستقر است./س

 

برچسب ها: تخلف ، شورا ، اهمیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.