سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه علوم تحقيقات اردوهاي يك روزه برگزار مي كند

رئیس واحد علوم و تحقیقات از برگزاری اردوهای یک روزه دانشجویی خبر داد و گفت: این تورها با اهداف نهادینه کردن فرهنگ درخت کاری، حفظ فضای سبز و کاهش آلودگی هوا برگزار می شود.

دکتر خسرو دانشجو، رئیس واحد علو و تحقیقات در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، گفت: با راه اندازی این تورها می توانیم علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ درختکاری، حفظ فضای سبز، کمک فراوانی جهت کاهش آلودگی هوا داشته باشیم.

وی ادامه داد: با آماده کردن اراضی از طریق سایت دانشگاه از متقاضیان و علاقمندان دعوت به عمل می آوریم تا در این تورها شرکت کنند تا نهالی بکارند و آن را به نام خود ثبت نمایند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هزار هکتار از اراضی در حال درختکاری هستند که در آنها 600 هزار درخت از گونه های مختلف کاشته می شوند.

دانشجو اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ساخت و ساز در تراز بالای 1800 متر، هیچ پروژه عمرانی در ارتفاعات دانشگاه علوم تحقیقات نخواهیم داشت و تنها پروژه های نیمه تمام را به پایان می رسانیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به آمارهای موجود آلودگی هوا سلامتی شهروندان را هدف قرار داده که در این میان نسلهای آینده هم بی بهره نخواهند بود، بنابراین این امر می تواند یکی از راهکارهای مناسب در این خصوص باشد./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.