سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه رای مردم بالنده است

فرماندار اردبیل گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به پشتوانه رای مردم بالنده و عزت‌مند در صحنه داخلی و بین‌المللی قدرت‌نمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کاظم دبیر افزود: دشمنان ما امروز بیش از هر زمان دیگر صلابت و اقتدار حضور این ملت را نشانه گرفته‌اند تا به اشکال مختلف به انقلاب اسلامی و حاکمیت دینی در این سرزمین لطمه زده و ضربه وارد کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این میدان هیاهوی غرب آنچه که مسلم به نظر می‌رسد ضرورت آگاهی و بصیرت این ملت برای دفع این تهدیدها و توطئه‌های رنگارنگ دشمن است که تنها با حضور و مشارکت بالای مردم در صحنه‌های مختلف محقق می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردبیل یکی از جلوه‌های حضور آگاهانه مردم در میدان سیاسی را مشارکت بالا در انتخابات توصیف کرد و یادآور شد: البته در تحقق حماسه اقتصادی نیز ملت ما باید شور‌آفرین حضور پیدا کرده و به نقطه اتکال استقلال و برقراری حاکمیت عقلانی در این کشور کمک کنند.

دبیر ادامه داد: از اولین ساعات رای‌گیری مردم مومن و متدین اردبیل با حضور شایسته خود سعی کردند دشمن را از ادامه مسیر ترفندهای خود ناامید کرده و میدان فراخ عزت و شوکت روز‌افزون را برای این سرزمین رقم بزنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، قدرت ، نمایی ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.