سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه تهدیدات افشاگر آمریکایی ازسوی مقامات دولتی

اریک هولدر وزیر دادگستری آمریکا اعلام کرد ادوارد اسنودن که گفته می شود منشا افشای برنامه های جاسوسی آمریکا در جهان است ، باید حساب پس بدهد.

ه گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ; هولدر در کنفرانسی خبری در دوبلین که بخش های سمعی و بصری کمیسیون اروپا در بروکسل پخش کردند گفت: تحقیقی در باره این پرونده ادامه دارد و من می توانم به شما اطمینان دهم شخص مسئول این درز اطلاعات بسیار خسارت بار باید حساب پس بدهد.

هولدر که پس از دیداری با ویوانت ردینگ و سسیلیا مالمستروم کمیسرهای دادگستری و امور داخلی اتحادیه اروپا سخن می گفت این سخنان را در پاسخ به این پرسش بیان کرد که چرا دستگاه قضایی آمریکا علیه این کارمند سابق سازمان امنیت آمریکا حکم بازداشت صادر نکرده است. ادوارد اسنودن که از 20 مه به هنگ کنگ پناهنده شده است چهارشنبه اعلام کرد می خواهد در این سرزمین خودمختار چین باقی بماند تا از آنجا با دولت آمریکا در برابر دادگاه ها مبارزه کند.

هولدر تاکید کرد :این افشای اطلاعات به امنیت ملی آمریکا ضربه وارد کرده و امنیت ملت آمریکا و امنیت افرادی را در کشورهای متحد آمریکا با خطر مواجه کرده است . من به این مسئله اطمینان دارم که افراد مسئول این کار باید حساب پس دهند. رابرت مولر مدیر اف بی آی پنجشنبه تایید کرده بود تحقیقی کیفری علیه اسنودن آغاز شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.