سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکزی/

هیچ‌گونه نگرانی درخصوص تأمین برگه‌های تعرفه وجود ندارد

استاندار مرکزی گفت: مردم ولایتمدار استان با حضور خود در پای صندوق‌های رای نظام سلطه را ناکام خواهند کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی‌اکبر شعبانی‌فرد در ستاد انتخابات در استانداری مرکزی در پاسخ به سوال خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شباهت صندوق‌های رای کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ممکن است برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند، اظهار کرد: اقدامات لازم می‌بایست قبل از برگزاری انتخابات انجام می‌شد، اما کسانی که مسوول صندوق‌های اخذ رای هستند، افراد را در این خصوص راهنمایی می‌کنند که مشکلی ایجاد نشود، اما اگر آرائی برابر قانون جابه جا شود آن آراء جزو رای‌های مورد نظر خوانده می‌شود.

وی با بیان این‌که هیات اجرایی و نظارت استان در فرمانداری‌های استان برای رسیدگی به تخلفات مستقر هستند، گفت: در صورت عدم رسیدگی در این مراکز افراد برای گزارش تخلفات به ستاد انتخابات استانداری رجوع کنند.

شعبانی‌فرد ادامه داد: البته بازرسین در فرمانداری‌ها و در شعب اخذ رای مستقر هستند و نماینده فرماندار در کنار صندوق‌های رای آماده رسیدگی به تخلفات هستند.

استاندار مرکزی با بیان این‌که برگه‌های تعرفه به اندازه نیاز رای دهندگان و حتی 20 تا 30 درصد بالاتر از این میزان آماده شده و در اتاق‌های ویژه‌ای نگهداری می‌شود، گفت: امکانات هوایی توسط وزارت کشور در استان تامین شده و هلی کوپتری در فرودگاه اراک مستقر است که به محض اعلام کمی و کاستی در این خصوص برای تامین برگه‌های تعرفه اقدامات لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: به نسبت تجارب و آماری که در این خصوص از دوره‌های گذشته داشته‌ایم، برگه‌های تعرفه را در اختیار اعضای شعب اخذ رای گذاشته‌ایم.

شعبانی‌فرد گفت: استان مرکزی از لحاظ امنیتی حرف اول را در کشور می‌زند و به لطف خدا نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی که مسوولیت حفاظت و حراست از صندوق‌ها را به عهده دارند اقدامات لازم امنیتی را با کمال اقتدار در این استان انجام داده‌اند.

استاندار مرکزیدر زمینه رعایت قانون‌مداری و تمکین و پذیرش نتیجه انتخابات از سوی مردم و کاندیداها گفت: ملت بزرگ ایران در دوره‌های مختلف ثابت کرده‌اند که قانون‌مدار هستند و کاندیداهای مورد نظر نیز باید قانون را در نظر داشته باشند و به آن احترام بگذارند، بنابراین اقدامات موردنظر توسط شورای نگهبان، بازرسین و قوه قضائیه انجام و هرگونه تخلفی در این خصوص رسیدگی و پیگیری می‌شود تا این دوره از انتخابات در کمال قانون‌مداری و سلامت انجام شود.

منبع:خبرگزاری ایسنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.