سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان جنوبی/

سرانگشتان ملت مهر ابطال را بر پیکر استکبار می‌زند

شهروند نهبندانی گفت: امروز حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و سرانگشتان آنها مهر ابطال را بر پیکر استکبار جهانی و دشمنان می‌زند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، شعب اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نهبندان همچنان شاهد ازدحام جمعیت و رای‌دهندگان است.

حضور حماسی و پرشور ملت در انتخابات جای بسی شکر دارد و حضور حداکثری مردم نهبندان نیز در شعب اخذ رای مثال‌زدنی است.

یکی از شهروندان نهبندانی اظهار کرد: در این کشور بعد از پیروزی انقلاب به تعداد سال‌های عمر آن انتخابات برگزار شده و در تمامی این انتخابات حضور مردم قابل تحسین بوده است.

حسین شریفی با بیان اینکه امروز هر کس دلسوز این نظام است باید در انتخابات شرکت کند، ادامه داد: حضور حداکثری و رای اصلح در حقیقت لبیک به ندای امام راحل و رهبری است و این حضورها و آراء پشتوانه نظام اسلامی بشمار می‌رود.

وی تصریح کرد: امروز حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و سرانگشتان آنها مهر ابطال را بر پیکر استکبار جهانی و دشمنان اسلام و قرآن می‌زند.

این شهروند نهبندانی با اشاره به اینکه دشمن توطئه چیده تا مشارکت مردم در این انتخابات را به حداقل برساند، افزود: اما ملت با حضور پرشور و حداکثری در این انتخابات همانند گذشته نقشه‌های دشمن را نقش بر آب و کمر آنها را خواهد شکست.

شریفی متذکر شد: هر برگ رای در حقیقت یک تیر بر پیکر دشمن است و حضور حداکثری و انتخاب اصلح سبب سرافرازی و متعالی شدن نظام و انقلاب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از هر منظری که به انتخابات نگاه شود بسیار مهم است چرا انتخابات در عرصه‌های داخلی و خارجی بسیار تاثیرگذار است.
برچسب ها: استکبار ، ملت ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.