سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه سياسي 24 خرداد/

حضور حماسي مردم در شعبه سيار اخذ راي در جماران/ درخواست مسئولين از مراجعه کنندگان

استقبال مردم از انتخابات رياست‌جمهوري شوراي‌هاي شهر و روستا در حسينيه جماران حماسي بوده است و جمعيت همچنان در حال افزايش است.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، مستقر در حسينيه جماران در حالي که همچنان افراد حاضر در حسينيه براي حضور در انتخابات رياست‌جمهوري رو به افزايش است.

برخي از مسئولين اين شعبه اخذ رأي، از حاظران درخواست کردند تا به دليل اينکه صندوق اين شعبه سيار است براي رأي‌دادن به ساير شعب مراجعه کنند اما اين درخواست آنان با عدم موافقت حاضران روبرو شد.

يکي از مسئولين اين شعبه خطاب به مردم گفت: ما نه به خودمان اجازه مي‌دهيم که درب را ببنديم و نه مي‌گوييم که رأي نمي‌گيريم فقط خواستيم خواهش کنيم.

شايان ذکر است صندوق حسينيه جماران سيار است و بايد در ساير نقاط هم چرخش داشته باشد اما اين مسئله در حالي است که مطابق قانون تازماني که افراد در شعبه حاضر باشند مسئولين موظف به گرفتن رأي آنان هستند.

بر پايه اين گزارش و طبق مشاهدات عيني خبرنگار ما حضور مردم در حسينيه جماران بسيار پرشور و حماسي بوده است که به گفته افرادي که در چندين دوره در اين شعبه رأي داده‌اند حضور مردم در اين دوره انتخابات در اين شعبه بي‌نظير بوده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: حماسه ، مردمی ، حسینیه ، جماران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.