سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدن در بازدید از ستاد انتخابات استان تهران:

گزارشی مبنی بر تخلف و اعتراض به وزارت کشور ارائه نشده است

استاندار تهران با در خواست از مردم برای حضور زودهنگام پای صندوق‌های رأی گفت: تاکنون هیچ گزارشی از اختلاف و اعتراض به ما نرسیده و قانون به درستی در همه شعب رعایت شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، "مرتضی تمدن" استاندار تهران ضمن بازدید از "ستاد انتخابات استان تهران" درباره برگزاری انتخابات گفت: از صبح امروز به همراه "مصطفی محمدنجار" وزیر کشور به برخی از شعب اخذ رای سرکشی کردیم و طبق گزارش‌های فرمانداران استان، همه چیز مطابق با قانون جلو رفته و مراحل اخذ رای در سطح استان تهران به روال طبیعی بوده است.  
 
وی افزود:‌ از شهروندان تقاضا داریم حضور پای صندوق‌های رای را به وقت پایانی موکول نکنند تا روند برگزاری با ازدحام و کندی روبرو نشود.
 
تمدن اظهار داشت: طبق قانون، برگزاری انتخابات تا ساعت 18 ادامه دارد، اما بنا بر اعلام نظر فرمانداران و وضعیت شعب اخذ رای این زمان با اعلام وزیر کشور قابل تمدید است.  
 
استاندار تهران با اشاره به انتخابات شورای شهر اظهار داشت: با توجه به اینکه نوشتن نام 31 کاندیدای انتخابات شورای شهر امری زمان‌بر است، لذا رای‌دهندگان تلاش کنند قبل از ورود به شعب اخذ رای اسامی را مشخص کنند و تا جایی که امکان دارد کد انتخاباتی کاندیداهای انتخابات شوراها را وارد کنند تا به خاطر تشابه اسمی، نه حق کاندیداها ضایع شود و نه حق مردم.
 
تمدن ادامه داد: تاکنون هیچ گزارشی از هیچ حاشیه‌ای در روند برگزاری انتخابات ارائه نشده و نتیجه اراده مردم همان است که از دل صندوق‌ها بیرون می‌آید.  
 
وی افزود: گزارش‌هایی که تاکنون به ما رسیده است حاکی از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای داشته است، اما هیچ گزارشی از کمبود تعرفه‌ها نداشتیم و پیش‌بینی‌های لازم را برای کمبود تعرفه‌ها در صورت نیاز پیش‌بینی کرده‌ایم.  
 
استاندار تهران خاطرنشان کرد: هیچ گزارشی از اختلاف و اعتراض به ما نرسیده و قانون به درستی در همه شعب رعایت شده است. همچنین حضور کاندیداها برای دادن رأی هیچ منعی ندارد و فقط باید از کار تبلیغاتی پرهیز کنند.  

انتهای پیام/
برچسب ها: تمدن ، استاندار ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.