سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هماهنگی و وحدت در برقراری امنیت در استان بوشهر بی‌نظیراست

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: هماهنگی و وحدت میان نیروهای امنیتی در استان بوشهر برای حفظ نظم و امنیت بی‌نظیراست.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ سردار علی رزمجو ظهر جمعه پس از بازدید از شعب و صندوق اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی بوشهرعصرامروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروزدر انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهور و شوراهای اسلامی شهر و روستا خوشبختانه در استان بوشهر هماهنگی لازم در سطوح مختلف امنیتی، اطلاعاتی و نیروهای مسلح با محوریت استاندار بوشهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه هماهنگی و تعامل بین سپاه، بسیج و ناجا برای ایجاد امنیت موجب شده است انتخابات در فضایی آرام همراه با آرامش برگزار شود، تصریح کرد: با تدابیری که انجام شده هم در زمین  و هم در دریا هماهنگی مطلوبی میان نیروها برای برقراری امنیت در انتخابات ایجاد شده است.

فرمانده ارشد سپاه در استان بوشهر افزود: امروز نظام اسلامی ایران قدرتمند، عزتمند و افتخارآفرین در جهان است که با پشتیبانی قوی مردم و با وفا روبروست که این پشیبانی امروز در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نمایان گشت.

رزمجو  تاکید کرد: هم حضور و هم امنیت در استان بوشهر قابل توجه است که توسط نیروهای انتظامی ، سپاه، بسیج و ارتش ایجاد شده است.

وی  اضافه کرد: با امنیتی که در استان بوشهر، برقرارشده  موجب گشته است تا مردم با حضوری پرشور در آرامش کامل به کاندیدای مورد نظر خود رای می‌دهند.

برچسب ها: بوشهر ، وحدت ، امنیت ، صندوق ، رای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.