سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

بیش از یکصد هزار تعرفه رای در شهرستان صحنه توزیع شد

فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات صحنه گفت: بیش از یکصد هزار تعرفه رای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سطح تمامی شعب اخذ رای شهرستان توزیع شده و کار رای گیری نیز در شعبه ها جریان دارد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

رسول مجد گفت: از تعداد تعرفه توزیع شده بیش از 52 هزار برگ تعرفه مخصوص یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و مابقی به چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اختصاص دارد.

وی گفت: توزیع تعرفه ها از مراحل حساس برگزاری انتخابات است که با هماهنگی حراست فرمانداری، نمایندگان شورای نگهبان، اعضای هیات اجرایی، نیروهای امنیتی و انتظامی و طبق قوانین انتخابات توزیع شده است.

وی با بیان اینکه 10 درصد تعرفه مازاد بر نیاز واجدان شرایط رای دادن پیش بینی شده است، گفت: علاوه بر این اقلام مورد نیاز انتخابات شامل؛ صندوق های اخذ رای بصورت پلمپ شده، مهرهای مخصوص، برچسب های مورد نیاز، لوازم التحریر، فرم های مربوط به انتخابات و بنرهای معرف شعبه اخذ رای در اختیار شعب اخذ رای قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تمام ساز و کارها برای انجام یک انتخابات پرشور و سالم در شهرستان فراهم شده است، افزود: تعرفه ها صبح امروز به نمایندگان فرماندار و سایر اعضا تحویل شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

مجد، با اشاره به شعب اخذ رای مناطق روستایی ،گفت: اقدامات لازم برای این مناطق بکار گرفته شده و تعرفه بیشتر از میزان مورد نیاز برای این مناطق در نظر گرفته شده است.

شهرستان صحنه با 76 هزار و 678 نفر جمعیت در انتخابات یازدهمین دوره رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دارای 113 حوزه اخذ رأی ثابت و سیار است./س

برچسب ها: تعداد ، تعرفه ، رای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.