سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

پوشش لحظه به لحظه ای حماسه سیاسی مردم دریا دل هرمزگان در مرکز خلیج فارس

مدیر کل صدا و سیمای مرکزخلیج فارس گفت: بیش از دویست و پنجاه نفر در مرکز خلیج فارس حماسه سیاسی مردم هرمزگان را پوشش می دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بندرعباس کمالی افزود: با هدف اطلاع رسانی از روند برگزاری انتخابات و اهمیت حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات رسانه استانی از ساعت8 صبح امروز با استقرار واحدهای سیار تلویزیونی و رادیویی به صورت مستقیم و زنده حضور پر شور و گسترده مردم استان را در پای صندوق های رای پوشش می دهند.

وی تصریح کرد: واحد سیار تلویزیونی با استقرار در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب و واحد SNG مرکز با استقرار در مسجد قدس بندرعباس به صورت زنده و مستقیم حماسه سیاسی مردم هرمزگان را پوشش می دهند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: حضور گزارشگران رادیو و تلویزیون مرکز در سطح شهر و در بین مردم و ارتباط با شبکه های سراسری و مراکز استانها و نیز ارتباط با فرمانداران از برنامه های مرکز خلیج فارس در این روز بزرگ است.

وحید کمالی افزود: با هدف ایجاد فضای پرشور انتخابات صدا و سیمای خلیج فارس در این روز بزرگ دو برنامه حماسه حضور و روز حماسه را به صورت زنده و بر روی آنتن برده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.