سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه سياسي 24 خرداد/

وزير کشور: هيچ خدشه‌اي به قانون انتخابات وارد نيست

وزير کشور با بيان اينکه قانون انتخابات به نحوي طراحي شده که به هيچ طريقي خدشه پذير نيست، گفت: روند برگزاري انتخابات با توجه به حضور پرشور مردم بسيار خوب بوده و حتي بنابه تشخيص مي‌تواند مهلت قانوني انتخابات تمديد شود و البته حتما بايد تمديد کنيم.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران مصطفي محمدنجار که به همراه مرتضي تمدن استاندار تهران به منظور سرکشي از حوزه‌هاي انتخابيه به مسجد لرزاده آمده بود، در جمع خبرنگاران درباره نحوه برگزاري انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر و روستا اظهار داشت: با توجه به گزارش‌هاي ارسال شده از سراسر کشور شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات هستيم و به همين منظور از ملت عزيز تشکر مي‌کنيم.

وي افزود: انتخابات يک حق است و همه بايد براساس تکليف ديني، ملي و اداي دين به شهدا و امام(ره) در آن شرکت کنند و اين به معناي مردم سالاري ديني در کشور است.

وزير کشور درباره برنامه‌ها و توطئه‌هاي دشمن عليه انتخابات ايران گفت: دشمنان در مقابل بزرگي ملت ايران احساس کوچکي مي‌کنند و از اين طريق مي‌‌خواهند که ما را مايوس کنند.

وي افزود: با استفاده از فضاي مجازي سعي در بزرگ جلوه دادن مشکلات کشور دارند اما بزرگي ملت بيشتر از اين حرف‌هاي واهي و بي‌اساس است.

محمدنجار اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود در پاي صندوق‌ها باز هم مشت محکمي به دهان دشمن و سياه نمايي‌هاي زده‌اند.

وزير کشور افزود: سازو کار انتخابات در قانون اساسي و قانون انتخابات به نحوي طراحي شده که به هيچ طريقي خدشه پذير نيست و هر دوره شاهد بوديم که رئيس‌جمهوري که برسر کار مي‌آيد داراي سلايق و نظرات متفاوت با رئيس‌جمهور قبلي است.

محمدنجار تصريح کرد: روند برگزاري انتخابات با توجه به حضور پرشور مردم بسيار خوب بوده و حتي بنابه تشخيص مي‌تواند مهلت قانوني انتخابات تمديد شود و البته حتما بايد تمديد کنيم.

وزير کشور در پايان با اشاره به اعلام نتايج انتخابات خاطر نشان کرد: بايد صبور باشيم و اين که شفافيت و دقت براي ما بالاتر از سرعت است براساس تمهيدات و طراحي‌هايي که براي برگزاري انتخابات داشته‌ايم اميدواريم که با سرعت هر چه سريعتر از زمان‌هاي قبلي نتايج نهايي را اعلام کنيم. 


انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.