سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

سربلندی جمهوری اسلامی در گرو خلق حماسه سیاسی در انتخابات است

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: افتخار و سربلندی جمهوری اسلامی در گرو خلق حماسه سیاسی در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، حسینعلی شهریاری ضمن حضور در شعبه اخذ رای مستقر در مسجد جامع شهرستان زاهدان اظهار داشت: افتخار و سربلندی ایران اسلامی در گرو خلق حماسه سیاسی به دستور مقام معظم رهبری با حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری است.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به حساس بودن این انتخابات ادامه داد: حساسیت این موضوع به حدی است که مقام معظم رهبری فرمودند: اگر کسانی حتی به نظام اسلامی اعتقاد ندارند ولی اگر علاقه ای به کشورشان دارند پای صندوق های رای بیایند و حضور حداکثری داشته باشند.

وی افزود:در مسائل سیاسی که یکی از مهمترین آن‌ها انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا است، مردم باید بر اساس حماسه سیاسی که رهبری فرمودند حرکت کنند تا حرکت آن‌ها موجب افتخار ملت و نظام اسلامی شود.

شهریاری تصریح کرد: تجربه نشان داده هر زمان ملت شریف ایران به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضور حداکثری داشتند دشمنان نظام و انقلاب مایوس شدند و عقب نشینی کردند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای یک وظیفه قانونی و تکلیف شرعی است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر فرد منتخب شما در انتخابات رای نیاورد افزود: همه باید تابع قانون باشند و هر شخصی که در انتخابات بیشترین آراء را کسب کرد چه در ریاست جمهوری می شود رئیس جمهور همه ملت ایران و چه در شورای شهر که متعلق به تمام مردم شهر و روستاست.

شهریاری با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان بر علیه نظام برای عدم حضور ملت ایران در پای صندوق های رای گفت: ملت بصیر ایران علی رغم خواسته دشمنان به پیرو مقام معظم رهبری بار دیگر با حضور حداکثری خود دشمنان انقلاب را مایوس خواهند کرد.

وی در پایان از مردم خواست : بار دیگر با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای دشمنان نظام و انقلاب را مایوس کنند و نشان دهند که ملت ایران پایبند به نظام و جمهوری اسلامی هستند و تا آخرین قطره خونشان برای حفاظت از این نظام و انقلاب که حاصل خون صدها هزار شهید و جانباز و آزاده است جانفشانی می کنند./س


 
برچسب ها: سربلندی ، ایران ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.