سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/حقیقت‌پور؛

اقتدار ایران ناشی از پشتوانه رأی مردمی است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران برگرفته از آرای همیشه تأثیرگذار ملت است که در تمام انتخابات کشور را به نقطه قابل قبول امنیت و آرامش سوق داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور اظهار داشت:‌ عده‌ای سعی می‌کنند همچنان مردم را از انتخابات و صحنه حضور دلسرد و ناامید کنند اما مردم ما با حضور گسترده در انتخابات بزرگ‌ترین مصونیت برای نظام جمهوری اسلامی ایران و هلاکت و نابودی برای دشمنان را عزتمندانه فراهم می‌کنند.

وی تصریح کرد: انتخابات شاخص‌ترین مصداق مردم‌سالاری دینی در کشورمان است و این مصداق و معیار خود مبین این واقعیت است که مردم ما با احساس تکلیف دینی، شرعی، ملی و ارزشی در صحنه انتخابات حضور یافته و بستر شکل گرفته را به نقطه ناامیدی و یأس دشمنان مبدل می‌کنند.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده باید در کنار حضور مقتدرانه در عرصه مدیریتی داخلی و توجه به اصل مشورت‌پذیری در انجام کارهای زیربنایی در کشور باید در عرصه بین‌المللی نیز نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران را تقویت کند و عمق استراتژیک و قدرت ملی نظام جمهوری اسلامی ایران به همان حمایت از مردم بی‌دفاع آزادیخواه دنیا به نقطه قابل قبول و حقیقی برساند.

حقیقت‌پور اضافه کرد: همه ایرانیان در یک احساس تکلیف واقعی امروز در صحنه حاضر شده و رئیس جمهوری را انتخاب می‌کنند که با داشتن پشتوانه آرای قوی در عرصه جهانی نیز می‌تواند مدافع حق و حقوق این ملت باشد و اجازه ندهد کوچک‌ترین هجمه‌ای به بزرگ‌ترین حاکمیت دینی وارد آید.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تمام پیش‌بینی‌های دشمنان را بر هم زده و یک نقطه قابل اتکا را به وجود می‌آورد و کشور را از بحران‌ها و عقبه‌های سخت با تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه رهایی می‌دهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه یادآور شد:‌ حماسه سیاسی که مد نظر مقام معظم رهبری است به پشتوانه معنوی چنین رخدادهایی تحقق پیدا می‌کند که امیدواریم در یک پیشتازی جمهوری اسلامی ایران بتواند عزتمندانه در صحنه حاضر شده و دشمنان را به نقطه یأس و ناامیدی تبدیل کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، حضور ، گسترده ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.