سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح کارورزی فارغ التحصیلان گامی در جهت اشتغال مولد

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و آذربایجان غربی گفت: کمک به فارغ التحصیلان جوان برای دستیابی به شغل پایدار در واحدهای اقتصادی از جمله اهداف مهم کارورزی و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

 
جمشید اسعدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح کارورزی و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به منظور کمک به این افراد برای دستیابی به اشتغال پایدار و مولد ایجاد زمینه های مناسب برای رشد فرهنگ به کارگیری نیروهای متخصص در واحدهای اقتصادی، ایجاد زمینه ای برای تقویت اعتماد به نفس و مهارت های فارغ التحصیلان دانشگاهی و انتقال یافته های جدید دانش و فناوری به واحدهای صنعتی با ورود فارغ التحصیلان جدید دانشگاه ها اجرا شده است.
وی افزود: آموزش فنی و حرفه ای با ایجاد بیش از 4 هزار استاندار آموزشی در زمینه های مهارت آموزی، جوانان و جویای کار و ارتقای مهارت برای شاغلان بخش های مختلف جامعه گام های ارزنده ای برداشته شده است.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: اداره کل استان آذربایجان غربی در کنار آموزش های مهارتی در مراکز ثابت دولتی و غیر دولتی با ایجاد طرح آموزش های مهارتی سیار آموزشی در پادگان های زندان ها، کمپ ها، جوار دانشگاهی، جوار کارگاهی و استاد شاگردی نوین موفقیت های چشمگیری به دست آورده است./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.