سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلوك خدمات حمايتي كشاورزي به مزايده مي رود

سازمان خصوصي سازي 100درصد از سهام شركت سهامي خاص خدمات حمايتي كشاورزي را به قيمت پايه هر سهم چهار ميليون و 9هزارو 977 ريال، يك شنبه 2 تير در بازار سوم فرابورس عرضه مي كند.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  فرابورس ايران ، سازمان خصوصي سازي به وكالت از شركت مادر تخصصي خدمات كشاورزي قصد دارد، يك ميليون و 122هزارو 367سهم معادل 100درصد از سهام شركت سهامي خاص خدمات حمايتي كشاورزي كه از اين تعداد 56 هزار و 118سهم ترجيحي است به قيمت پايه هر سهم چهار ميليون و 9هزارو 977 ريال ، يك شنبه 2 تير در بازار سوم به فروش برساند.
 
اين بلوك به صورت يكجا و نقد يا نقد و اقساط و با شرايط 20درصد نقد مابقي اقساط 6 ساله با نرخ 15درصد عرضه مي شود و مهلت پرداخت حصه نقدي و ارائه فرم خارج از پاياپاي حداكثر 20روز كاري سازمان خصوصي سازي از تاريخ انجام معامله تعيين شده است.

طبق اين گزارش، شركت سهامي خاص خدمات حمايتي كشاورزي، 1.1هزار ميليارد ريال سرمايه دارد و در زمينه توليد ،تهيه ،تدارك ،توزيع و خريد و فروش انواع بذر و نهال اصلاح شده ، مواد و سموم دفع آفات نباتي ، بيماري هاي گياهي و كودهاي شيميايي فعاليت مي كند.
برچسب ها: بورس ، فرابورس ، شاخص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.