سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كاشان/

از حضور زودهنگام در پای صندوق‌های رأی تا تبلیغات دقیقه

ساعات نخستین آغاز رأی‌گیری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شواهای شهر و روستا در کاشان با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ در حالی که تنها یک ساعت از آغاز رأی‌گیری سپری شده حواشی جالبی در شعب اخذ رأی در این شهرستان دیده می‌شود که برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

*برخی از شعب اخذ رأی در شهرستان کاشان شاهد حضور زودهنگام رأی‌دهندگان این شهرستان پیش از آغاز رسمی فرآیند رأی‌گیری هستند.

در حالی که هنوز به آغاز رسمی فرآیند انتخابات زمان باقی مانده بود در برخی از شعب اخذ رأی در شهرستان کاشان با حضور عده‌ای از متقاضیان دادن رأی روبرو شدند.

بر اساس گزارش‌های رسیده در شهرستان آران و بیدگل نیز تعدادی از شعب اخذ رأی با مشارکت زودهنگام شهروندان آران و بیدگلی مواجه شدند. 

اما حضور زودهنگام رأی‌دهندگان در شعب اخذ رأی بیشتر از توابع شهرستان و حوزه‌های انتخابی بخش‌ها و شهرهای کوچک گزارش شد به طوری که در تعدادی از شعب اخذ رأی صف‌های متقاضیان ریختن رأی به صندوق به وجود آمد.

*حضور کودکان همراه با پدران و مادران خود در ساعت نخستین رأی‌گیری به سوژه عکاسان تبدیل شده بود فرزندانی که می‌خواستند با دست آن‌ها رأی والدین آن‌ها به صندوق ریخته شود.

*برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و عدم انتخاب کاندیداها از سوی رأی‌دهندگان موجب طولانی‌تر شدن فرآیند معمول انتخابات شده است که این امر باعث شده مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان از مردم بخواهند قبل از مراجعه به شعب اخذ رأی نسبت به انتخاب کاندیداهای مورد نظر خود اقدام کنند.

*نکته جالب تبلیغات شفاهی و دقیقه 90 برخی از هواداران کاندیداهای شورای شهر در برخی از معابر این شهرستان است که البته به شکل غیررسمی و دوستانه! صورت می‌گیرد.

از مجموع 272 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده در شهرستان کاشان 219 شعبه در کاشان و بخش مرکزی، 15 شعبه در بخش برزک، 22 شعبه در بخش نیاسر و 16 شعبه اخذ رأی نیز در بخش قمصر در نظر گرفته شده است./ج1

برچسب ها: رای ، عکاس ، کاشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.