سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

شعب اخذ راي در سردشت و شهيون دزفول با ازدحام مردم روبرو شده است

دزفول- مردم بخش هاي سردشت و شهيون شهرستان دزفول براي خلق حماسه سياسي در شعب اخذ راي به صف ايستادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،  در شعبه اخذ راي در مدرسه حضرت معصومه (س) سردشت دزفول حضور پرشور مردم براي شركت در انتخابات به حدي است كه اين شعبه با ازدحام جمعيت مواجه شده است.
همچنين ماموران انتظامي مستقر در اين شعبه اخذ راي بدليل ازدحام جمعيت و به منظور برقراري امنيت از مردم خواستند در بيرون از مدرسه صف بكشند.
بخشدار شهيون دزفول نيز از استقبال پر شور و حماسي اهالي اين بخش از انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي خبر داد و گفت:در دور ترين نقاط اين بخش كوهستاني و سخت گذر نيز كار راي گيري همزمان با سراسر كشور در ۳۰ شعبه آغاز شده و در حال انجام است.
شكرالله قارم گفت: مردم ولايتمدار بخش شهيون در روستاهاي شهي ، سيد ولي الدين ، امامزاده سيد محمود ، احمد فداله و دره كايد با تعصب و غرور از نخستين دقايق راي گيري پاي صندوق هاي اخذ راي آمده و آراي خود را به صندوق انداختند.
صيد رضا تونس بخشدار چغاميش دزفول نيز تعداد شعب اخذ راي در اين بخش را ۲۹ شعبه عنوان كرد و افزود: اين شعبه ها در روستاهاي شهيد كريمي ، كهنك ، سيد نور ، بنه جاچات و ديگر روستاهاي تابعه كار جمع آوري آراي مردم را بر عهده دارند./س
برچسب ها: ازدحام ، مردم ، دزفول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.