سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

استاندار آذربايجان شرقي راي خود را صندوق انداخت

استاندار آذربايجان شرقي در دقايق اوليه شروع راي گيري يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين انتخابات شوراهاي اسلامي، راي خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، بيگي در جمع خبرنگاران با تاكيد بر لزوم خلق حماسه سياسي از سوي آحاد مردم ايران اسلامي و آذربايجان شرقي، گفت: حضور يكپارچه و منسجم مردم در پاي صندوق هاي راي به جهانيان نشان مي دهد كه مردم همواره در دفاع از آرمان هاي انقلاب و شهدا هميشه در صحنه هستند.

عليرضابيگي افزود: چنين حضور حماسي ثابت خواهد كرد كه مردم همواره در نطام جمهوري اسلامي در صحنه هاي مختلف مشاركت داشته و امور كشور به دست خود آنها رقم مي خورد.

وي گفت: حماسه سياسي مردم ايران اسلامي با حضور باشكوه و پرشور در پاي صندوق هاي راي بايد به بهترين شكل ممكن از طريق رسانه هاي مختلف گروهي به اقصي نقاط جهان مخابره شود تا جهانيان به عمق و عظمت مردم سالاري ديني در ايران پي ببرند.

استاندار آذربايجان شرقي با بيان اينكه خلق حماسه سياسي آغاز حماسه اقتصادي در كشور خواهد بود، افزود: حضور آحاد مردم در صحنه انتخابات بدون ترديد گشايش اقتصادي را در پي خواهد داشت.

آذربايجان شرقي با سه ميليون و ۸۰۰ هزار نفر جمعيت، داراي دو ميليون و ۸۳۱ هزار و ۸۸۶ نفر واجد شرايط راي است كه از اين تعداد يك ميليون و ۹۹۶ هزار و ۸۰۹ نفر در مراكز شهري و ۸۲۵ هزار و ۷۷ نفر در مناطق روستايي سكونت دارند./س

برچسب ها: رای ، صندوق ، استاندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.