سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

اداره ثبت احوال شهرستان صحنه آماده ارائه خدمات به رای دهندگان است

رییس اداره ثبت احوال شهرستان صحنه از فعال بودن این اداره تا پایان اخذ رای بمنظور ارائه خدمات سجلی به رای دهندگان در زمان برگزاری انتخابات خبر داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

علی رستمی، با بیان اینکه هماهنگی های خوبی بین سازمان ثبت احوال کشور و ستاد انتخابات برای همراه داشتن کارت ملی در انتخابات ایجاد شده است، افزود: افراد می توانند بدون کارت ملی در انتخابات شرکت کنند اما باید شماره ملی خود را برای شرکت در رای گیری ارائه دهند.

وی با بیان اینکه برای شرکت در امر انتخابات داشتن شناسنامه الزامی است، تصریح کرد: کد ملی مندرج در کارت ملی برای هر فرد اختصاصی است و با ثبت آن هیچ فردی نمی تواند دوبار رای دهد.

رییس اداره ثبت احوال صحنه به افرادی که شناسنامه یا کارت ملی خود را گم کرده اند توصیه کرد که با مراجعه و یا با تماس تلفنی با شماره 3222979-0838 اداره ثبت احوال این شهرستان شماره ملی خود را دریافت و در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه ارائه شناسنامه عکس دار به همراه کد ملی الزامی است، اظهار داشت: شناسنامه متولدین سال
۱۳۶۸ به بعد نیز به صورت شماره ملی است که ابلاغ کد ملی برای این افراد ضرورتی ندارد.

رستمی افزود: متولدین
۲۴ خرداد ۱۳۷۴ و سال های قبل از آن می توانند در انتخابات ۲۴ خرداد ماه شرکت کنند.

وی در پایان با بیان اینکه انتخابات به عنوان یکی از مظاهر مردمسالاری از مهمترین رخدادهای اجتماعی و سیاسی یک کشور است، اظهار کرد: مردم ولایتمدار ایران براساس ملاک ها و معیارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نامزد اصلح را انتخاب کنند.

شهرستان صحنه با 76 هزار و 678 نفر جمعیت در انتخابات یازدهمین دوره رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دارای 113 حوزه اخذ رأی ثابت و سیار است.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم اکنون در سراسر کشور در حال انجام است./س

برچسب ها: کرمانشاه ، صحنه ، رای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.