سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس دانشگاه آزاد تهران مركزي:

دولت آينده بايد توليد علم و فضاي كسب و كار را توأمان ببينند

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي توجه به علم و همچنين بازار كسب و كار را از اصول اساسي برنامه و دولت آينده دانست.

دكتر حاجيان، رئيس دانشگاه آزاد تهران مركزي در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: يكي از خواسته هاي مهم و اساسي من از دولت آينده اين است كه علم و توليد و كسب و كار را توأمان ببينند و تنها به توليد و ترويج علم اكتفا نكنند و علم را مكمل توليد و توليد را مكمل اشتغال و كسب و كار بدانند.

وي افزود: در عرصه آموزش و پرورش هم اين مسئله اهميت ويژه دارد، در كنار كسب و توليد علم بايد مهارت ها را هم نشان داد به طوريكه از حالت تئوري به عملي برسيم.

حاجيان تصريح كرد: دولت جديد هم در عرصه آموزش و پرورش و هم در عرصه آموزش عالي ترويج و توليد علم را فقط در عرصه دانش ندانند چون دانش بخشي از نياز جامعه است و علم در نگرش ها هم بايد نقش داشته باشد و بينش فرهنگي، اجتماعي، سياسي، اقتصادي و ... را تقويت كند، علم بايد مهارت آموزي كند چنانچه اگر دانشجويي از دانشگاه فارغ التحصيل شد بتواند براي جامعه مثمر ثمر باشد.

رئيس دانشگاه آزاد تهران مركزي همچنين خاطرنشان كرد: اگر معناي عدالت را با چشم انداز روشن برنامه پنجم و چشم انداز 20 ساله ببينيم به گونه اي كه جوانان ما در عرصه اي كه تحصيل مي كنند توأمان حرفه اي را هم ياد بگيرند و در كنار آن نگرش هايشان را هم تقويت كنند ايران عزيزمان گلستان خواهد شد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.