سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه92 /13

اذعان تايمز اسرائيل: ايرانيان نشان داده اند که براي شرکت در انتخابات شور و شوق زیادی دارند

"تايمز اسرائيل" از نشريات صهيونيستي اعتراف مي کند که ايرانيان در طول تاريخ پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران نشان داده اند که تمايل شديدي به شرکت در انتخابات دارند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از تايمز اسرائيل، اين نشريه صهيونيستي با دلسردي و ناراحتي تمام اذعان مي کند که "نشانه اي از ظهور مجدد فتنه مشابه انتخابات گذشته ايران ديده نمي شوند. "



"تايمز اسرائيل" در حالي مدعي است که ملت بزرگ ايران قصد شرکت در انتخابات امروز را ندارند که در ادامه به شور و شوق انتخاباتي ملت ايران اذعان کرده و مي افزايد "ايرانيان پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران نشان داده اند که تمايل زيادي به شرکت در پاي صندوق هاي راي دارند. ميانگين آمار 10 انتخابات گذشته رياست جمهوري ايران نشان مي دهد که بيش از 70 درصد مردم ايران در انتخابات شرکت کرده اند. اين ميزان مشارکت در انتخابات رياست جمهوري پيشين در سال 2009 ميلادي به نقطه اوج خود و ميزان 85 درصد رسيد." 

"تايمز اسرائيل" در ادامه با اشاره به فراخوان مقام معظم رهبري در زمينه لزوم شرکت در انتخابات امسال مي افزايد "آيت الله خامنه اي مقام معظم رهبري جمهوري اسلامي ايران از ملت ايران خواسته اند که براي مقابله با فشار قدرتهاي غربي در انتخابات شرکت کنند."

اين نشريه صهيونيستي در ادامه به دعوت مقام معظم رهبري از تمامي اقشار مردم براي حضور گسترده در انتخابات امسال اشاره مي کند." 



آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.     
برچسب ها: تایمز ، اسرائیل ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.